dimarts, 21 de juny del 2011

LIPDUB CEE VENTIJOL

6 comentaris:

  1. Quins "cracks" aquests del ventijol!!!!! És genial el lipdub. M'ha agradat molt veure a tothom. Haig de felicitar-vos per tot el muntatge i dir-vos que esteu molt guapos. És molt bonic.
    Records i felicitats. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. SÍ ÉS VERITAT TOTEL QUE ÉS DIT PRÓ M'HA GRADA UN DE LA
      UNITAT 13 QUE ÉS DIU ERIC GARCIÁ CLAVERO .

      Elimina
    2. Quins "cracks" aquests del ventijol!!!!! És genial el lipdub. M'ha agradat molt veure a tothom. Haig de felicitar-vos per tot el muntatge i dir-vos que esteu molt guapos. És molt bonic.
      Records i felicitats. ;)

      Respon

      Elimina
  2. Felicitats!! No coneixia el vostre centre i la vostra feina , tan sols el que em permetia la imaginació, i ara vec que el que he imaginat fins ara era ben poca cosa.
    M'heu fet plorar, de debó.
    Endavant i segui així.
    Gràcies per tot el que feu.

    ResponElimina
  3. M'encanta ho heu fet superar.Us podríeu presentar a la tele. Felicitats.

    ResponElimina
  4. mencanta per fanor penjeu mes video akesta gent te uan maxa q ti cagues i la musiketa uff es q akesta get tenen un desfase brutal penjeu mes q es q dona una alegria akeste coeses tan majes i especial!

    ResponElimina