divendres, 17 de setembre del 2010

Curs 2009/2010

11 comentaris:

  1. A pesar que yo no fui a las colonias me ha gustado vuestras colonias. Me hubiera gustado ir ir pero me han dicho que fueron divertidas y os lo comento porque tengo cariño a los porfes.
    Fran Valenzuela

    ResponElimina
  2. jo llevo 4 años i el cariño que encontrado en este colegio no lo he encontrado nunca en otro sitio i a pesar de todo los quiero muxo a todos de parte edu masso

    ResponElimina
  3. SOC LA VIENA
    ESTIC MIRAN AL BLOC
    DEL COLE VENTIJOL
    M'AGRADA MIRAR A LA MARIA DE PRIMARIA
    FEN DE CASTANYERA
    ADEUUUUUUUUUUU

    ResponElimina
  4. Sóc la mare de'n Romà i sé que ell s'ho va passar molt bé a les colònies. Enguany està esperant amb afany que arribin les properes.

    Una abraçada,

    CUQUI

    ResponElimina
  5. Quan de temps ha passat!!!! Que guapos esteu tots. Molts petonets. Jessica Labordeta

    ResponElimina
  6. Quina passada de colònies!!!!! Som uns cracks!!!!jijijiji. Ho vàrem passar genial. Aquest curs intentaré escaparme alguna nit per veure com ho esteu passant!petons

    ResponElimina
  7. aunque llo nomes e arribat aquest any estic content magradaria anar a les colonies de serallonga pero en fi aquet es el meu primer curs adeuuuuuuuuuu.JORDI GALVEZ MORA

    ResponElimina
  8. Quins records en les colónies jeje
    varen ser molt divertides
    molts petons a tots,sobretot a Marti
    que m`an recordo molt d`ell
    jej

    ResponElimina
  9. Hola Marti soy Marina tu ex alumna aunque por mi siempre lo seguire iendo,que recuerdos de las colonias ami me encantaron,algun dia os ire a ver
    siempre te llevio en mi corazon un fuerte abrazo siempre seras el mejor

    ResponElimina
  10. hola soc el vicotr tinc moltes ganes de tornar a l'escola

    ResponElimina